אל תמכור - תן ערך ללקוח ותגדיל מכירות !



זמנים אלו השתנו.. העולם העסקי השתנה ועימו צרכי הארגון והעובדים דבר שמנהל משאבי אנוש / מנהל הדרכה חייב לקחת בחשבון.
השפל הכלכלי העולמי והמקומי שינה את התנהגות הלקוחות. כיום הלקוחות פחות מוכנים להיכנס להתחייבויות ולרכישות של מוצרים או שירותים. המצב הכלכלי המתמשך זה זמן רב גרם  לקונפליקט פנימי אצל הלקוחות : מצד אחד השתנה טעם הלקוחות ולאופן הסתכלותם על הצורך בקניה, הם מעדיפים לומר "לא" ולקצץ בהוצאות  ומצד שני עדיין האתגרים העסקיים נשארו ונהיו קשים ומורכבים יותר. דבר זה מיקד את הלקוחות בערך שהם מקבלים מהמוצר או השירות אל מול המטרות העסקיות שלהם. תפיסה זו מעמידה אתגר חדש לבניית מהלכי השיווק והמכירות של העסק.

על מנת להתאים את מהלכי השיווק והמכירות למצב החדש עלינו להתמקד ולבצע את הדברים הבאים :

  • להתמקד במתן ערך ויצירת בידול ולא במכירה עצמה :
    בימים אלו, כאשר הלקוחות מתמודדים עם אתגרים וקשיים עסקיים הלקוחות ממשיכים לחפש פתרונות שיעזרו להם בפעילותם ובעמידה ביעדים העסקיים שלהם. על העסקים להתמקד ביצירת ערך על פי "משקפי " הלקוח וצרכיו.  דבר זה ניתן לביצוע דרך פיתוח חדשנות, יצירת חוויית קניה, תהליכי שיווק ומכירה מותאמים ורמת שירות גבוהה  דבר שיעניק לעסק מיצוב כמוביל עסקי וכמוביל בתעשייה.
  • למצב את העסק ואנשי המכירות כיועצים ממוקדי לקוח :
    עסקים עושים בין אנשים. כיום לקוחות חשופים למידע עצום  על המוצר/שירות , על  העסק ועל התחרות שלו שגדלה משנה לשנה. הדבר יוצר אצל הלקוחות מצב של "טביעה בים המידע". כל לקוח רוצה לעשות את העסקה הטובה ביותר עבורו. לכן הלקוחות מחפשים לעשות עסקים עם גופים שהם סומכים עליהם, שהופכים עבורם את המידע לידע רלוונטי עבורו  ושהאמון המרבי נמצא במערכת היחסים העסקית.כאשר הלקוח חווה מצב שבו אתם מכירים את הבעיות שלו, את האתגרים העסקיים שלו ונוצרת מערכת יחסים של אמינות הדבר מוביל למצב שהלקוח רואה בכם את "היועץ הנאמן שלו". יצירת מערכת יחסים כזו מקטינה את התחרות ויוצרת מצב של תהליכי קנייה מהירים וטובים יותר.

עכשיו זה הזמן להתמקד ולהמציא את עצמך מחדש , עכשיו זה הזמן להעביר הכשרות ייחודיות שתואמות את המציאות החדשה ואת האתגרים העסקיים של ימינו.

על מנת שהעסק יוכל למכור בתקופה זו של חוסר ודאות עליו להתאים את האסטרטגית השיווק והמכירות שלו  לתנאי השוק ולצרכי הלקוחות. על העסק לפתח את עצמו כך שכול הארגון ימכור ערך ללקוח על פי מתודולוגיית "הארגון המוכר ערך" שאנו מלמדים  ומיישמים. השיטה יוצרת ארגון שמביא חדשנות עסקית, שיווקית ומכירתית משפרת את חוויית הקנייה והשרות , מחזקת  את המותג ומחזקת את הקשר עם הלקוחות.
שילוב זה יגרום ללקוח לומר "אני רוצה את המוצר שלך עכשיו ובמחיר שאתה מבקש "


אמיר כהני - מנכ"ל ובעלים

בעל ניסיון של 25 שנות עבודה במכירות וניהול במגוון ארגונים מתחום ההייטק והתעשייה. אמיר שימש כמנכ"ל ובעלים של חברת מוצרי תוכנה.
לפני כן שימש כסמנכ"ל מכירות ופתוח עסקי במספר חברות גדולות וכן עבד במשך שנים רבות במגוון תפקידים בתחום המכירות בחברות מובילות כמו IBM, מטריקס ועוד.

בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת מנצסטר ,בוגר בית ספר למכירות של חברת י.ב.מ העולמית, מאמן מוסמך (ICF) ומשמש כמנטור בקרן שמש וכחונך מוסמך מטעם התמ"ת.

 
http://www.hrm.co.il | Powered by Tafnit Websystems 972-54-4780798