חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
מאמרים וכתבות בניהול משאבי אנוש, הדרכה, תגמולים והטבות.
 
תגיות ( לחצ/י על התגית הרצויה לצפיה ברשימת מאמרים בנושא נדרש )
משאבי אנוש, הדרכה, תזונה, אינטרנט, גרפולוגיה, DIVERSITY, דיני עבודה, ניהול, ארגונומיה, Coaching, גיוס, בטיחות, מכירות, תקשורת, ניהול ישיבות, שימור עובדים, ניהול השינוי, תגמולים והטבות, גלובליזציה, חשיבה יצירתית, הטרדה מינית, הפעלות, טכנולוגיה, Balanced Scorecard, אחריות חברתית, רווחה, CRM, שירות, שיווק, איכות, Relocation, הערכת עובדים, מיתון והתייעלות, WLB, ניהול מו``מ, אסטרטגיה, NLP, אבטחה ובטחון, תקצירי תיזות, ניהול פרויקטים, ביטוח, QRM, ניהול סיכונים, מעילות, חגים, פרזנטציה, איכות הסביבה, קריירה, גישור וניהול קונפליקטים, ניהול זמן, פינה מהסרטים, מנהיגות, בריאות העובד, מיחשוב, דור ה Y, יח``צ, חיסכון בעלויות, אבחון, תדמיתנות, נגישות, מסים, שכר, התארגנות עובדים, צדק חברתי, חירום, הגיל השלישי, Talent Management, אתיקה, העסקת חרדים, קוד לבוש, פיתוח ארגוני, כלכלת המשפחה, פנסיה, פרישה, התעמרות,
מאמרים - משאבי אנוש
משאבי אנוש משאבי אנוש
מועדון הטבות ארגוני HR SHOPS
 
HR2Day רישום לניוזלטר
כניסת משתמשים רשומים
שם משתמש
סיסמה
 
 
 
 
 
22/08/2017
 
 
 
שירות
שירות כמיטב המסורת מאת: גלית קסלסי 22/10/2013 לכתבה
איך גרמו לי לשלם המון כסף ובסוף לומר תודה מאת: איה לחמי 14/04/2013 לכתבה
השירות שמבריח לקוחות מאת: איה לחמי 05/12/2012 לכתבה
למי יש כוח ללקוח? מאת: מיקה רונן 19/07/2012 לכתבה
שירות עם נוכחות! מודל PIS - Presence in Service מאת: עדי בירמן - פירר 22/03/2012 לכתבה
מה בין מחאה חברתית ושירות לקוחות מאת: איילת פדה גולדשטיין 04/01/2012 לכתבה
החולייה החסרה בשירות לקוחות מאת: נאוה שלו 23/08/2011 לכתבה
הקול בשירות הטלפוני מאת: שורי שטרול 22/05/2011 לכתבה
מהי כתיבה שירותית מאת: ד``ר רחל המאירי 03/11/2010 לכתבה
תפיסה מהפכנית בשירות - שירות wow - כדרך חיים מאת: שלמה בורלא 28/10/2010 לכתבה
השרות הערום ( naked service heT ) מאת: נאוה שלו 17/10/2010 לכתבה
שירות לקוחות פנים (מתוך פינה מהסרטים חלק 17 ) מאת: מרב רונן 30/05/2010 לכתבה
שפת גוף לנותני שירות (מתוך פינה מהסרטים - חלק עשירי) מאת: נורית נחום 16/04/2009 לכתבה
חילוץ לקוחות (מתוך פינה מהסרטים חלק שישי) מאת: נורית נחום 04/09/2008 לכתבה
משבר שירות כהזדמנות – לנפנף או למנף ? מאת: אלי כהן 13/08/2008 לכתבה
שירות יוצא דופן – 3 הזדמנויות ליצירת WOW מאת: דורון בטשי 25/03/2008 לכתבה
מידע ניהולי – כלי לייעול תהליכים במוקד מאת: עינת קרפנקופ 05/03/2008 לכתבה
פורום משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | דרושים – משאבי אנוש | משאבי אנוש | משאבי אנוש מועדון הטבות | פורום תגמולים והטבות
בניית אתרים תפנית: 054-4780798