חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
מאמרים וכתבות בניהול משאבי אנוש, הדרכה, תגמולים והטבות.
 
תגיות ( לחצ/י על התגית הרצויה לצפיה ברשימת מאמרים בנושא נדרש )
משאבי אנוש, הדרכה, תזונה, אינטרנט, גרפולוגיה, DIVERSITY, דיני עבודה, ניהול, ארגונומיה, Coaching, גיוס, בטיחות, מכירות, תקשורת, ניהול ישיבות, שימור עובדים, ניהול השינוי, תגמולים והטבות, גלובליזציה, חשיבה יצירתית, הטרדה מינית, הפעלות, טכנולוגיה, Balanced Scorecard, אחריות חברתית, רווחה, CRM, שירות, שיווק, איכות, Relocation, הערכת עובדים, מיתון והתייעלות, WLB, ניהול מו``מ, אסטרטגיה, NLP, אבטחה ובטחון, תקצירי תיזות, ניהול פרויקטים, ביטוח, QRM, ניהול סיכונים, מעילות, חגים, פרזנטציה, איכות הסביבה, קריירה, גישור וניהול קונפליקטים, ניהול זמן, פינה מהסרטים, מנהיגות, בריאות העובד, מיחשוב, דור ה Y, יח``צ, חיסכון בעלויות, אבחון, תדמיתנות, נגישות, מסים, שכר, התארגנות עובדים, צדק חברתי, חירום, הגיל השלישי, Talent Management, אתיקה, העסקת חרדים, קוד לבוש, פיתוח ארגוני, כלכלת המשפחה, פנסיה, פרישה, התעמרות, CQ- Cultural Intelligence‏, מיזוגים ורכישות,
מאמרים - משאבי אנוש
משאבי אנוש משאבי אנוש
מועדון הטבות ארגוני HR SHOPS
 
HR2Day רישום לניוזלטר
כניסת משתמשים רשומים
שם משתמש
סיסמה
 
 
 
 
 
24/10/2017
 
 
 
מכירות
תסריטי שיחה מנצחים... מאת: לירון אשכנזי 24/12/2015 לכתבה
אל תמכור - תן ערך ללקוח ותגדיל מכירות ! מאת: אמיר כהני 13/03/2014 לכתבה
לגרום ללקוחות שלך לאהוב אותך מאת: טל סטרלינג 22/04/2013 לכתבה
אולי תתחילו לשחק, גם בעבודה? מאת: איה לחמי 02/01/2013 לכתבה
מדוע לקוחות נאמנים רווחיים יותר ובכמה ? מאת: נאוה שלו 07/05/2012 לכתבה
אם אתם חושבים למכור יותר ב 2012 כדאי שתחשבו שוב מאת: נאוה שלו 09/02/2012 לכתבה
לקוחות 3.0 קונים ``משמעות`` מאת: נאוה שלו 23/01/2012 לכתבה
8 הטרנדים של לקוחות B2B ב 2012 מאת: נאוה שלו 25/12/2011 לכתבה
שני מפתחות מרכזיים החשובים לקידום המכירות בכל עסק מאת: דניאלה(איילה) גריין-חסקלוביץ 07/12/2011 לכתבה
מי משפיע על הלקוח שלך? מאת: נאוה שלו 04/12/2011 לכתבה
לקוחות לא מעוניינים מקדחה אלא הם מעוניינים במוצר שיעזור להם לקדוח חורים בקיר מאת: נאוה שלו 20/01/2011 לכתבה
3 סיבות שבגללן לקוחות לא קונים מוצרים חדשניים ומה לעשות בקשר לכך? מאת: נאוה שלו 06/12/2010 לכתבה
מה המשותף לאיש מכירות מצליח ולפסיכולוג? מאת: נאוה שלו 21/11/2010 לכתבה
4 השאלות אשר יסייעו ללקוח שלך לקנות? מאת: נאוה שלו 11/11/2010 לכתבה
הפרדוקס של מכירת מוצרים חדשניים מאת: נאוה שלו 07/10/2010 לכתבה
המתחרה הסמוי מאת: נאוה שלו 14/09/2010 לכתבה
מדוע מוצרים מדהימים אינם נמכרים ? מאת: נאוה שלו 16/05/2010 לכתבה
תואר ניהולי חדש: M.A.S.T.E.R בהשגת יעדים מאת: קרן איזיקסון 04/06/2009 לכתבה
מהנדס אלקטרוניקה יכול למכור טלפון סלולארי ? (מתוך ספר המכירות הגדול - חלק 25) מאת: אורי אירם 18/05/2009 לכתבה
הזהר מ``גזלני זמן`` (מתוך ספר המכירות הגדול - חלק 23) מאת: אורי אירם 30/03/2009 לכתבה
הפוך ליועץ של הלקוח (מתוך ספר המכירות הגדול - חלק 24) מאת: אורי אירם 30/03/2009 לכתבה
מכירות או לא להיות – היום יותר מתמיד. מאת: איילת פדה 11/03/2009 לכתבה
גרום ללקוח למכור לעצמו (מתוך ספר המכירות הגדול- חלק 21) מאת: אורי אירם 25/02/2009 לכתבה
שלושת התנאים להצלחת עסקת המכירה (מתוך ספר המכירות הגדול חלק 22) מאת: אורי אירם 25/02/2009 לכתבה
זכור, איש מכירות, אינו מורה ! מאת: אורי אירם 07/01/2009 לכתבה
תקשר עם כל חושי הלקוח (מתוך ספר המכירות הגדול- חלק 20) מאת: אורי אירם 17/11/2008 לכתבה
תנו להם להרגיש את המוצר (מתוך ספר המכירות הגדול- חלק 19) מאת: אורי אירם 05/10/2008 לכתבה
הישרדות החגים הדרמטיים מאת: מיכה שנהב 24/08/2008 לכתבה
נתיב הסגירות להצלחה (מתוך ספר המכירות המלא - חלק 18) מאת: אורי אירם 24/07/2008 לכתבה
ביג-דיל: אמנות המכירה – מיומנות נרכשת (מתוך פינה מהסרטים - חלק רביעי) מאת: נורית נחום 22/06/2008 לכתבה
מבוא לפרק – מצגת נכונה (מתוך ספר המכירות המלא - חלק 17) מאת: אורי אירם 10/06/2008 לכתבה
זהה את מקבל ההחלטות (חלק 16) מאת: אורי אירם 29/04/2008 לכתבה
אי אפשר לזרז את הצ'יפס במחבת (מתוך ספר המכירות הגדול - פרק 15) מאת: אורי אירם 09/03/2008 לכתבה
גרום ללקוח להבין את העלות של חוסר קבלת החלטה (מתוך ספר המכירות הגדול - פרק 16) מאת: אורי אירם 09/03/2008 לכתבה
קח את ההובלה בלי שהלקוח ירגיש מובל (מתוך ספר המכירות הגדול - פרק 13) מאת: אורי אירם 25/02/2008 לכתבה
מבוא לפרק – מצגת נכונה (מתוך ספר המכירות הגדול - פרק 14) מאת: אורי אירם 25/02/2008 לכתבה
האם האדם אתו אתה נפגש יכול לקבל החלטת קניה (פרק 12 מתוך ספר המכירות הגדול) מאת: אורי אירם 21/01/2008 לכתבה
מבוא לפרק תחילת הפגישה (חלק 11) מאת: אורי אירם 16/12/2007 לכתבה
ההצלחה במכירות נמצאת בפרטים הקטנים (חלק עשירי) מאת: אורי אירם 13/11/2007 לכתבה
אסוף מודיעין מהשטח (חלק תשיעי) מאת: אורי אירם 05/11/2007 לכתבה
מבוא לפרק הכנה לפגישה (חלק שמיני) מאת: אורי אירם 07/10/2007 לכתבה
דברים טובים קורים כשאתה נמצא בתנועה (חלק שביעי) מאת: אורי אירם 26/08/2007 לכתבה
התלהבות היא דבר מדבק (חלק שישי) מאת: אורי אירם 07/08/2007 לכתבה
``המחלה הישראלית`` עולה לך הרבה כסף (חלק חמישי) מאת: אורי אירם 24/07/2007 לכתבה
להיות מלך או לא – הבחירה שלך (חלק רביעי) מאת: אורי אירם 15/07/2007 לכתבה
מבוא לפרק ``גישה נכונה`` (חלק שלישי) מאת: אורי אירם 01/07/2007 לכתבה
כיצד בנוי הספר וכיצד תפיק ממנו את מרב התועלת (חלק שני) מאת: אורי אירם 24/06/2007 לכתבה
ספר המכירות המלא - פרק ראשון מאת: אורי אירם 14/06/2007 לכתבה
פורום משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | דרושים – משאבי אנוש | משאבי אנוש | משאבי אנוש מועדון הטבות | פורום תגמולים והטבות
בניית אתרים תפנית: 054-4780798