חיפוש באינדקס חברות
 
חיפוש מאמרים
 
חיפוש בפורום משאבי אנוש
מאמרים וכתבות בניהול משאבי אנוש, הדרכה, תגמולים והטבות.
 
תגיות ( לחצ/י על התגית הרצויה לצפיה ברשימת מאמרים בנושא נדרש )
משאבי אנוש, הדרכה, תזונה, אינטרנט, גרפולוגיה, DIVERSITY, דיני עבודה, ניהול, ארגונומיה, Coaching, גיוס, בטיחות, מכירות, תקשורת, ניהול ישיבות, שימור עובדים, ניהול השינוי, תגמולים והטבות, גלובליזציה, חשיבה יצירתית, הטרדה מינית, הפעלות, טכנולוגיה, Balanced Scorecard, אחריות חברתית, רווחה, CRM, שירות, שיווק, איכות, Relocation, הערכת עובדים, מיתון והתייעלות, WLB, ניהול מו``מ, אסטרטגיה, NLP, אבטחה ובטחון, תקצירי תיזות, ניהול פרויקטים, ביטוח, QRM, ניהול סיכונים, מעילות, חגים, פרזנטציה, איכות הסביבה, קריירה, גישור וניהול קונפליקטים, ניהול זמן, פינה מהסרטים, מנהיגות, בריאות העובד, מיחשוב, דור ה Y, יח``צ, חיסכון בעלויות, אבחון, תדמיתנות, נגישות, מסים, שכר, התארגנות עובדים, צדק חברתי, חירום, הגיל השלישי, Talent Management, אתיקה, העסקת חרדים, קוד לבוש, פיתוח ארגוני, כלכלת המשפחה, פנסיה, פרישה, התעמרות, CQ- Cultural Intelligence‏, מיזוגים ורכישות, מנויים חדשים, Global,
מאמרים - משאבי אנוש
משאבי אנוש משאבי אנוש
מועדון הטבות ארגוני HR SHOPS
 
HR2Day רישום לניוזלטר
כניסת משתמשים רשומים
שם משתמש
סיסמה
 
 
 
 
 
16/10/2018
 
 
 
אבל יש לי תסריט שיחה…
חזור לרשימה
 
תאריך: 11/10/2018
כותב: יוסי קורן
כתובת דוא"ל:  yossi@yossikoren.com
 
הטלפון מצלצל.
ע. מחברת הביטוח בה אני מבוטח (אחת מהן, הגיע זמן לעשות קצת סדר בנושא).
אני מודה, כשמגיע טלפון כזה, אני יודע שמנסים לעשות עוד קצת דיאטה לחשבון הבנק שלי.
יוסי…
כן…
וכאן מתחיל הסבר ארוך ומפותל על הגיל שלי, הביטוחים שלי וכל מיני.


אני מנסה להגיע לשורה התחתונה, מה את רוצה, מה את מציעה, מה את רוצה למכור לי
לא מצליח לקבל תשובה ברורה, במקום זה אני מקבל אבל רגעאני מסבירה
אחרי ניסיונות חוזרים ונשנים לקבל תשובות ברורות, קצרות וממוקדות, ע. מתעקשת להציג לי את תולדות הביטוח לדורותיו.

 

אחרי שאני מסביר לה שזה לא ממש הולך לעבוד באופן הזה היא שולפת את המשפט הבא:

 

תן לי להסביר לך לפי תסריט השיחה שיש לי. הוא לא סתם לפני, אני מאוד מנוסהאני אסביר לך לפי התסריט.

 

סירבתי לעבוד לפי התסריט.
אחרי מאמצים קבלתי הסבר קצר וממצה. הסבר שניתן היה לתת אותו מלכתחילה.

 

השיחה הסתיימה באיחולי בריאות, את ההרחבות שהיא הציעה, לא עשיתי.

 

מה שחשוב הוא רשימת תיוג, לוודא שעברת מול הלקוח על מכלול הנושאיםגמישות, ויכולת להתאים את עצמך לצורכי הלקוח, תוך כדי השיחה, הן לא מילים גסות, הן מחויבות המציאות.

 


על יוסי קורן:

יועץ ניהולי. מומחה ליישום והטמעת תהליכי שינוי בארגונים. 30  שנות ניסיון בייעוץ לארגונים, הנהלות ומנהלים בסקטור הפרטי והציבורי, בהטמעת תהליכים התומכים בשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות. בין הלקוחות: חברות בתחומי התפעול, הלוגיסטיקה, השרות, המסחר, משרדי עו"ד מובילים, סקטור ציבורי ועוד.
 
 

 

 
 
להוספת תגובה לחצ/י כאן      להדפסה לחצ/י כאן

תגובות:
 
פורום משאבי אנוש | המכללה למשאבי אנוש | דרושים – משאבי אנוש | משאבי אנוש | משאבי אנוש מועדון הטבות | פורום תגמולים והטבות
בניית אתרים תפנית: 054-4780798